Stitch Friends

dinsdag 28 december 2010

het is er ! / it has arrived !

mijn bestelling van CrownStitches is gearriveerd !
1 patroon had ik al eerder, net voor de kerst, met een net briefje erbij dat een ander patroon niet meer leverbaar was, en dat ik het geld terug zou krijgen.
en inderdaad, een dag later had ik het geld alweer terug.
en gisteren kwam de rest.
2 patroontjes komen nog later, maar daarover zat er weer heel netjes een briefje bij.
heerlijke patroontjes, ik kan niet wachten om te beginnen !
**********************************************
my order from CrownStitches has arrived !
1 chart already came before christmas, with a note saying that 1 chart was no longer avelible and that I would get a refund.
and indeed, the next day I already ha dmy money back.
and yesterdag the rest came.
2 charts will be in back order, but again I was very correctly informed about that.
lovely charts, I can´t wait to start !


en dit stof dan, is het niet prachtig ?
handgeverfd, 30 count linnen.
het heet Sylvestris, en is een stuk van 50 x 70 cm voor maar 13,25 !
ik denk dat ik hier ook een Mira op ga maken, maar nu nog niet.
wel ga ik meteen vragen of ze nog meer handgeverfde stoffen hebben !
******************************************
and this fabric, isn´t it lovely ?
hand dyed, 30 count linnen.
it´s called Sylvestris, and it is 50 x 70 cm in size, for only 13,25 euro !
I think I´ll stitch a Mira on this fabric, but not just yet.
will most definitely be asking if they have more hand dyed fabrics !

en dan nog een ornamentje, een freebie dat ik bij Sylvia´s vond.
je kunt het hier downloaden, het is het januari patroontje.
een reststukje ijsblauw stof, en kraaltjes voor de knopen en het oogje.
omdat ik de achterkant wat kaal vond, heb ik er sneeuwkristallen op geborduuurd.
nu nog in elkaar zetten !
*******************************
and another ornament, a freebie that I found on at Sylvia´s.
you can download it here , it´s the januari chart.
a left over piece of ice blue fabric, and beads used for the buttons and the eye.
the back was a bit boring to me, so I stitched snowkristals on it.
now I just need to finish it !
***********************************************
de aanbieding van bestellen zonder verzendkosten , bij Crownstitches loopt nog de maand December.
dus als je ook wat wil bestellen moet je snel zijn !
****************************************************

8 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een leuke dingen weer, ik had afgelopen vrijdag mijn bestelling van ze binnen.
Helaas hadden ze niet alle garens, maar die worden nagestuurd.

Veel plezier hiermee.

Groetjes Yvon.

Babs zei

Die winkel ken ik denk ik nog niet, maar wel leuk dat ze alles nasturen of geld terug doen.

Nu wou ik dat Bobbins m'n bestelling van een jaar geleden me ook nog eens zou willen sturen, maar dat zal er waarschijnlijk niet in zitten...

Anoniem zei

Pakjes zijn altijd leuk, maakt niet zoveel uit wat er in zit!

Mooi stoffie, dat handgeverfde!


Groetjes

Erna zei

Heerlijk hè zo'n pakje, kan me voorstellen dat je handen jeuken, je ornamentje is ook snoepig
Liefs
Erna

Dani - tkdchick zei

Stash shopping and then getting it in the mail is always twice the fun!

What a cute little ornament, you sure are on the roll with those ornaments!

Happy New Year!

Mylene zei

Lovely new stash and cute ornament finish.

Happy New Year and best wishes for 2011!

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Weer super leuek spulletjes die je hebt gekocht Wendy , vooral dat stofje vind ik super ,benieuwd wat je er gaat mee doen ;) !

Annette zei

Wat ene prachtige patronen heb je besteld en die stof is inderdaad heel mooi!!!
Leuk je niet ornie... ben benieuwd hoe hij er in elkaar uit ziet.

Fijne jaarwisseling!!