Stitch Friends

donderdag 18 september 2008

verliefd

Ik ben verliefd................heb het zwaar te pakken.............. Vanaf de eerste keer dat ik hem zag was het pats -boem, en ik bezweek...............en eigenlijk kan het helmaal niet, het gooit mijn hele schema overhoop, maar wat doe je eraan ? Het is wel en ruiger type , maar daar val ik juist op , en zijn ogen.......................zucht.............ik ben helemaal weg van hem....................dilemma, wel, niet, of toch wel ? Tristan heeft hem ook gezien, en die zag het al helemaal zitten , dus......................


Nieuwsgierig geworden ?
Nou, vooruit dan maar, hier een plaatje vna mij nieuwe liefde ;
Is ie niet geweldig ?? Het patroon heet "The castle " en is een ontwerp van Theresa Wentzler. Ik wil het op zwart stof maken. Spannend, want ik heb wel vaker iets op gekleurd stof gemaakt, maar nog nooit op zwart, dus dat is weer iets nieuws om uit te proberen.

Het patroon heb ik , evenals de volgende patronen van dezelfde ontwerpster ;



carousel




magical night

castle sampler







Rapunsel




day





night





pegasus









stroke of midnight





6 opmerkingen:

Janine zei

Hallo Wendy, je ma houdt er niet van, maar....., kijk eens op mijn site, Jeany in a bottle, daar staat iets op je te wachten. Een kleine aanmoeding om vooral verder te gaan. Doeg, meid, groeten aan je ma!!!

Anoniem zei

hello wendy
amaai daar geraak ik niet verliefd op hoor
veeeeeeeeeeel te moeilijk!
fijn weekend meid

Anoniem zei

Mooie kleuren, zeg! Komt natuurlijk ook door de gekleurde stoffen.
En tegen zo'n donkere achtergrond komen ze heel mooi uit!!
Het begint al aardig te lopen, niet?
Heel erg leuk voor je!!!!

Liefs,Mam

Wendy zei

Hallo Wendy,

Dit zal alvast een heel mooi werkje worden en ik denk op zwarte stof dat die zeker heel mooi zal uitkomen.
Je hebt in ieder geval al heel mooie werkjes gemaakt. Ik vind het ook zo een leuke en ontspannende hobby, er liggen hier ook nog heel wat werkjes liggen om gemaakt te worden.

Groetjes,
Wendy

Wendy zei

hoihoi "andere" Wendy : ja, als je eenmaal zit, dan is het zo en paar uur later .....
en ik heb ook nog een hele verlangslijst, heel herkenbaar !

Anoniem zei

Leuk, dat er al 2 Wendy's bij je langs kwamen. Zou het soms aan de naam liggen ????????????
Kan haast niet anders !!!!!

Groetjesssssssssss