Stitch Friends

donderdag 25 september 2008

trots !



afgelopen vrijdag heb ik ook nog een lijst op de kop getikt voor het dolfijnen borduurwerk, dat was bedoeld voor op Tristan's nieuwe kamer.
kleine werkjes lijst ik zelf in, dat is goed te doen.
maar de grotere breng ik naar de lijsten maker, daar waag ik me niet aan.
helaas had ik het stof erg krap afgemeten ( ik hou normaal gesproken van wat extra ruimte ) , dus het was zoeken geblazen naar een lijst die zou passsen.

maar zoals te zien op te foto is het gelukt !
meneer is uiteraard erg trots, en de lijst past erg mooi bij zijn blauwe behang en white-wash bed, dus al met al zeer geslaagd lijkt me !


*******************************************
dit blogje draag ik op aan opa ( hij weet wel waarom )


*******************************************

8 opmerkingen:

rusc zei

Hi Wendy,

Really? Jeany didnt say anything about your blog! Wow I was stunned to see your stichworks!! overbrilliant, excellent!!! You are an artist!!

Greeting from Japan,
rusc

Wendy zei

ow, blush..........

I don't desing them myself, I just follow the pattern.....
but thank you for your kind words !

Wendy zei

Mooi werk, Wendy. En knap dat je het zelf hebt ingelijst.

Anoniem zei

Opa zei... Ja !!!
Hij heeft het helemaal begrepen !!!
Ik vind wel...dat Trissie een beetje moeilijk kijkt.
Verplichte nummers, zijn nu eenmaal niet favoriet bij hem.

We gaan naar de Maaspoort.

Oma

Wendy zei

hij had de mond vol met chocolade...........omgekocht..........

Anoniem zei

Ooooooooooooohhhhhhhhhh.......

Anoniem zei

Ik zie hem straks wel, als ik hem ophaal !!

Groetjes

Janine zei

Mooi meid, en die lijst past er precies bij. haha, die Rusc, die denkt vlg mij dat jij mijn dochter bent, hahaha.