Stitch Friends

woensdag 17 september 2008

eerdere werkjes

Om jullie een indruk te geven van wat ik zoal maak en gemaakt heb, hier een paar foto's van mijn eerdere werkjes ;

voederhuisje van Marjolein Bastin , geborduurd op 11 draads wit borduurstof met DMC garen . de afbeelding is ongeveer 37 x 54 cm. een erg leuk patroon om te maken, maar op het dakje heb ik me wel een beetje scheel gekeken.....




deze das komt even om het hoekje kijken ! ( ik zag trouwens met de foto maken dat ie nog niet helemaal af is.............) ook geborduurd op 11 draads wit borduurstof met DMC, de afbeelding is ongeveer 15 bij 19 cm . dit is 1 patroon van 4, er is ook nog een roodborstje, eekhoorn en muis van. die staan ook nog op mijn verlangslijstje en ga ik zeker maken zodra ik een keer tijd over heb...........


3 Baboushka's in verschillende maten , pakketjes uit de nieuwe collectie van Lanarte.geborduurd op ecru borduurstof, 11 draads, met DMC. nu nog inlijsten..............




2 wolven, een pakketje van Dimnsions. geborduurd op grijs - blauw Aida van 6 hokjes per cm. niet mijn favorite stof om mee te werken, ik heb liever normaal evenwaeve borduurstof. oorspronkelijk in een andere garensoort, maar ik het de nummers omgezet naar DMC.de afbeelding is circa 16 bij 12 cm.

dolfijnen , een orca, walvis, visjes , schildpadden en een zeepaardje, gemaakt voor Tristan. geborduurd op ( jawel ) wit 11 draads borduurstof. de afbeelding is circa 26 bij 32 cm.oorspronkelijk was het patroon in Anchor, maar ik heb het ( dankzij een goede tabel, gevonden op internet ) omgezet naar DMC. meestal vind ik de kleuren dan tegenvallen, maar nu ben ik zeer tevreden over het resultaat !







en deze 3 schilderijtjes van 3 tuinen hangen inmiddels al aardig wat jaren in mijn woonkamer. pakketten van Lanarte, en ik ben er nog steeds niet op uitgekeken !
trouwens, als je op de plaatjes klikt worden ze groter...........


Mocht je een leuk patroon hebben wat ik misschien nog niet heb, dan ben ik altijd geintereseerd om te ruilen ruilen !

3 opmerkingen:

Anoniem zei

En zo gaat het steeds maar verder en verder en...............

Je red het verder wel!!!!

Groetjes en tot morgen.

Anoniem zei

Volgens mijn lief heeft jou mannetje gelijk!!!!
Als je snapt wat ik bedoel!!!

groetjes

Janine zei

Nou Wendy, je bent goed op dreef zie ik, haha, ziet er mooi uit, fijn weekend, doegg