Stitch Friends

maandag 22 september 2008

chinese dame

Zo, de chinese dame vordert al aardig.
Begonnen op 29 augustus , en nog een aardig stukje te gaan.
Ik ben al een beetje begonnen met de stiksteken, iets wat ik meestal op het laatst pas doe.
Maar dit dit patroon komen wel zoveel stiksteken voor dat ik bang ben het dadelijk helemaal moe te worde voordat het af is, dus ben ik maar een beetje vooruit gelopen.
Zodadelijk komt er een groot stuk dat maar uit 3 kleuren bestaat, dus dat schiet lekker op !
Verder ben ik erg trots op de zwarte stukken, die zijn mooi "dicht"geworden, iets wat ik vaak vind tegenvallen als je met zwart ( of een andere donkere kleur ) op wit werkt.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Begint al aardig op te schieten.
Je bent weer ijverig geweest!!!

groetjes Mam

Wendy zei

Mooi werk met al die bloemen in haar jurk. Stiksteken vind ik ook nooit zo leuk om te doen, maar geven het werk altijd iets extra's. Ben benieuwd naar je volgende foto. Komt dan de dame zelf tevoorschijn?

Anoniem zei

ik bewonder je werk wendy!!!!!