Stitch Friends

zaterdag 20 september 2008

shoppen !

Gisteren heb ik even lekker geshopt, oa voor borduurstof.
Ik ben naar Roermond geweest, en daar ben ik bij Naald & Draad goed geslaagd voor verschillende borduurstoffen !
Zoals je op de foto ziet heb ik zwart stof gekocht voor de draak, 11 draads zwart Jobelan.
En een heel mooi blauw-groen gemarmerd stof, vintrage blauw cashel, blue wishper , dat heb ik gepland voor een patroon van een zeemeermin van Nora Corbett, Deepest Love.
Helaas is de kleur niet goed te zien op de foto, en ik kan eigenlijk geen kleur vinden op de DMC lijst waar het mee overeen komt.
Ik vind het in elke geval erg mooi en apart, ze hadden dit stof trouwens ook in groen, geel en rose !
En dan nog een lapje Belfast no 265 ice blue ,( komt overeen met DMC nr 3747 ) maar waar dat voor is kan ik nu nog niet zeggen, het is namelijk een verrassing voor iemand.
De lapjes werden trouwens ook nog allemaal netjes voor me afgelokt, prima service dus !

Verder heb ik nog een rolletje wit parelmoer draad gekocht, ook voor de zeemeermin, en DMC light effect goud voor de chinese dame.
Nog nooit mee gewerkt, dus ik ben benieuwd hoe dat bevalt.

De rolletjes metaal kleurig garen heb ik ergens anders op de kop getikt, misschien dat ik daar wat accenten mee kan maken bij de draak.

Zo ik ben er weer weg van, ik heb het druk, zoals jullie vast wel begrijpen !

4 opmerkingen:

Janine zei

Hee meid, bedankt voor de tip, waar je zo iets kunt kopen. maareeee, als jullie in roermond waren was het nog maar een kattesprong naar hier, :) vlg keer aan denken he? hahaha, doegggg

Wendy zei

ik dacht dat jij eerst aan de beurt was ? en bovendien, dan hebben we zaterdag toch geen spreksstof meer, alles al door geklept.........

Wendy zei

O, ik geloof dat ik een beetje jaloers ben. Wat een mooie lappen en dat glansgaren, super! Helaas Roermond is iets te ver fietsen! Veel plezier met je mooie aankopen.

Anoniem zei

hoi wendi,
welkom in de blogfamilie.*knipoog*.sorry dat mijn nederlands niet so goed is.
ik heb je via jeany gefonden.

veel plesier met je blogen.
groetjes sydney

a,ja,wat een werk,respeckt voor dat boduuren van jou.