Stitch Friends

dinsdag 30 september 2008

opruimen !

soms wou ik dat ik wat meer tijd had, om de dingen te doen die ik denk te moeten doen, en vooral om de dingen te doen die ik wil doen ( en dat zijn er nog veel ! ) .
maar tussen werken, huishouden, kind en man verzorgen , en al die andere dagelijkse dingen blijft er maar zo weinig tijd over.........
hebben jullie dat nou ook ?

een paar dagen wat minder geblogd, maar toch ijverig geweest , kijk maar ;




alle patronen zitten weer netjes in de klappers ( ik heb er maar een paar zoals jullie zien )


en al het borduurstof netjes en stofvrij opgeborgen in een kunstof opbergdoos.

zou het dan toch nog een keer wat worden met me ?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Sterretje,het ziet er netjes uit, en mag gezien worden !!!
Je was weer ijverig. Maar met zo'n vies weer,krijg je weer zin om binnen van alles te doen. En de avonden zijn lekker lang.
Op de bank zitten niksen, dat kan altijd nog !!!

Liefs

Wendy zei

Netjes, hoor! Ik gebruik dezelfde bakken,1 voor stof, 1 voor zijde en 1 voor patronen. En dan drie lage voor mijn WIP's. Zijn erg handig, omdat je kan zien wat erin zit.
En tijd, tsja, dat blijft een probleem, er is zoveel moois om te maken....

Wendy zei

Hoi Wendy,

Het ziet er allemaal netjes uit en zo wil ik het bij mij ook hebben. Maar ik wou ook soms wat meer tijd hebben om al die mooie dingen te doen, want als je dit allemaal ziet kriebelt dit enorm om aan te beginnen.

Groetjes en nog veel borduurplezier,
Wendy

Anoniem zei

Hoi Wendy,

die Wendy uit Belgie heeft een link geplaatst naar ons beider blogs!!!!

Ik ben aan het taarten bakken!!!
Want er viert morgen iemand zijn verjaardag!!

Groetjes

Anoniem zei

Ik bedoel te zeggen, dat ik het heel leuk vind van de Belgische Wendy, en ik heb haar natuurlijk ook gelinkt!!! Doe jij dat ook ??
Wat zijn er toch een boel Wendy's he!!!En allemaal creatief ????

Groetjes