Stitch Friends

woensdag 17 september 2008

de eerste keer ...........

Hier is hij dan, mijn allereerste, eigen blog !

Hardstikke leuk, ik heb heel veel idee-en waarmee ik dit blog de komende tijd wil gaan vullen.

Met de dingen die mij bezighouden, zoals natuurlijk borduren, maar ook dagelijkse dingen zoals mijn gezinnetje en wat ik verder zoal doe en meemaak.


Maar eerst even voorstellen ;

mijn naam is Wendy, en ik woon met mijn man en zoontje in Limburg Nederland.

Nog niet zolang geleden heb ik het borduren weer opgepakt, na een paar jaar geen kruisje gezet te hebben.

En ik ben weer helemaal verslingerd !

Dus jullie gaan het wel zien en lezen de komende tijd .


Dit is het project waar ik nu mee bezig ben ;




het patroon van een chinese dame in kimono.
En het schiet al aardig op !
Deze foto is genomen toen ik 2 weken bezig was, inmiddels ben ik al een stukje verder.
Nadeel is wel dat er een foutje in het patroon zit ; er staat 2x een Z vermeld in de kleurenlijst, de eerste is rood, en de tweede groen.
Even goed naar het voorbeeld kijken dus.

Ik hou jullie op de hoogte !

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd, met je eigen blog!!
Ik heb je al bij m'n favorieten geplaatst, op ..GREIJNTJES..

En je eerste reactie stat er ook al!!!

groetjes, Mam

Janine zei

Hallo Wendy, welkom op blogwereld, pas maar op dat je niet net zoals je ma en ik blogaholic wordt, :)
Ik zet een linkie bij mijn hobbysite, kan ik eens vaker terugkomen kijken, enne, die japanse dame, een plaatje wat mooi en wat een werk, veel plezier, groetjes van Jeany.

Anoniem zei

hé dag wendy
dikke proficiat meeid met je blog
en als je zo goed kan knutselen als je mams dat wordt het hier puur genieten!!!!
en laat nu de reacties maar komen hé
dadakes

Wendy zei

Hallo naamgenote;
Wat een heerlijke hobby, borduren. Je hebt al heel wat mooie werken gemaakt. En Teresa Wentzler, tja, dat is een echte uitdaging voor ieder gepassioneerde borduurster.
Groetjes, Wendy