Stitch Friends

donderdag 17 september 2009

what lies benieth

nee, er is niets mis met je ogen, je ziet het goed, dit is de achterkant !
het idee had ik al eerder, en niet zo lang geleden zag ik zoiets ook op de blog van Tammy.
zij had het "what lies benieth " genoemd, en ik 'pik' haar text, met toestemming !
ik weet niet of anderen het ook doen, maar zo af en toe dan zit wel eens te kijken naar de andere kant, en ok, de voorkant ziet er beter uit, maar ik vind dat de achterkant ook wel eens een spotlight verdiend.
en ik geef toe, het is even moeilijk, het is toch nogal, tja, prive , of althans iets in die richting.
maar hier is het dus, open en bloot, mijn achterkant !
en ja, ik maak soms knoopjes, en soms ook lange oversteken.
sorry, ik ben niet perfect.
maar het kon erger , toch ?

nu vraag ik me wel af, is dit het begin tot iets....................................iets groter misschien ?
zijn er meer die nu ineens durven ?
om hun werk bloot te geven, en een foto van de achterkant van je werk op je blog te zetten ?
ik ben benieuwd, wie deze uitdaging aandurft !

*************************************************************
no, there is nothing wrong with your eyes, you are seeing it right, this is the back side !
I had the idea before, and not so long ago I saw something simular on Tammy's blog.
she had called it "what lies benieth " , and I'm 'stealing' her text, with permission !
I don't know if there are other who do it to, but now and then I look at the backside of my work, and ok, the front side looks better, I but think it's about time the backside was put in the spotlight.
I do admit, it is difficult, it's kind off, well, privat , or something along those lines.
but here it is, out in the open, my backside !
and yes, I do make knots somethines, and long crossovers.
sorry, I'm not perfect.
but it could be worse, could it not ?

now I am wondering, is this the beginning of something.............................. something bigger perhaps ?
are the more out there who are daring now ?
to put their work out in the open,and put a photo of the backside of your work on your blog ?
I am curious, who will take me up on this dare !

7 opmerkingen:

Chiloe zei

It's not too bad ;-) I don't think the back of my stitching is as good as it could get ...

Anoniem zei

Mooi achterwerk !! Hihi!!

Annette zei

Wow it looks nice.
Het ziet er van een afstandje bijna netzo uit als de voorkant

Lonneke zei

Ziet er goed uit! En ik ga je uitdaging wel aan. ;-) Hou het in de gaten!

Wendy zei

amai dat vind ik toch wel netjes hoor!! Mijn achterkanten zijn bijlange zo mooi niet.
Wij hebben het op het HAED blog allemaal gedurven om het eens te tonen :)

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Dit vind ik nu eens echt top zie , ik vind het heel boeiend en leuk om eens te zien hoe iemand het er aan de onzichtbare kant het er van af brengt , en ...... chapeau !!!! Het ziet er heel netjes uit , het mag gezien zijn !!

Anoniem zei

hallo,

wat heb jij een gedult. groeten conny