Stitch Friends

donderdag 11 juni 2009

klein kasteeltje klaar ! / little castle done !


nou, heb ik niet hard gewerkt ?
het is al klaar !
het randje moest met DMC Light Effects 677 , maar die kleur had ik niet, en ik vind ze ook erg duur.
dus ik heb een kleur uit mijn eigen voorraad gebruikt, een metaalkleur die van blauw naar goud en rood-roze achtig verkleurd.
ik ben er erg tevreden over !
*****************************************************************************
well, I've worked hard, didn't I ?
it's al done !
the chart called for DMC Light Effects 667 , but I did not have that colour, and I find them quite expensive.
so I've used a metal coulor from my own stash, its a blue-gold-red/pink - ish .
I'm very happy with how it turned out !

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi.......en wat zegt de kleine man ????

Hij is vast trots op z'n moedertje.

Babs zei

Ja hoor, er zijn er nog heel wat leuke in. Een aantal werkjes met die parels en linten die er bij zitten, een Britse vlag op een kussen verwerkt van Linda Barker, een deurstop met vuurtorens, hond en kat, een heel mooi werkje met zwanen en randen, een paar patronen voor kinderen uit de zoo, knopen doosjes, geboorteknuffels, heavy metal alfabet en dat is het zowat.

Ik ga waarschijnlijk het zwanenwerkje maken.

Liefs, Babs

sandra zei

Bedankt voor eens langs te komen op miijn blog.
ik zie dat jij ook veel borduurd
wel mooi hoor je kasteel.
groetjes sandra

astridvanbeers zei

Ik kom hier via een linkje dat door Thea op mijn log is geplaatst. Pfff dat kasteel wat een werk en dan nog op een donkere achtergrond. Mijn complimenten. Dat lukt mij met mijn öude"ogen niet meer.

Wendy zei

Het is echt wel heel mooi geworden hoor.