Stitch Friends

maandag 26 januari 2009

award !

Ik heb een award gekregen !
Erna van Scotland and Stitching heeft me deze eer verleend.
Nu ben ik niet zo van het doorgeven, en nomineren...............ik hou me liever op de achtergrond, een beetje bloggen, borduren , en vooral veel inspiratie opdoen.
Dus doorgeven zal ik hem niet, ik vind elke blog veels te leuk om te kiezen !
Maar ik voel me zeer vereerd, dat wel.
Wat onzettend lief dat je aan me gedacht hebt Erna, ik waardeer het echt !
**********************************************************************
I got an award !
Erna from Scotland and Stitching has done me this honnor.
Well, I'm not the passing-on or nominating type...........I like to stay in the background, blogging, stitching, and most of all being inspired by everything I see.
So I will not pass it on, I like every blog I visit far to much to make a choice !
But I feel honnerd, that I am.
How very sweet of you to think of me Erna, I do appriciate it !

En jawel, ik ben weer met een nieuw project begonnen.
Dit schattige troetelbeertje wordt een geboortetegel voor de baby van mijn zus, die ze binnenkort verwacht.
Ze weet al wat het wordt, maar dat kunnen jullie vast wel raden !!
En nee, de baby gaat niet "Sweetness" heten ( godzijdank niet ! ) dat zal ik terzijnertijd vervangen door de naam van de baby.
Die is ook al bekend, maar toch wacht ik daarmee tot de baby er is, ik vind dat toch een beetje de goden verzoeken.....

En zover ben ik al, na 1 avond werk.
Grote vlakken, dus dat schiet lekker op !

******************************
And yes, I started a new project again.
This cute Care Bear will be a baby sampler for my sisters new baby, which will be born soon.
They already know what it will be, as I'm sure you will be able to gues !!
And no, the baby will not be named "Sweetness" ( thank goodness for that ! ) but I will replace that for the baby's name in due time.
They have picked the name already, but I'd like to wait until after the birth, I don't want to jinx it ...........

And this is how far I got, after 1 eavening of work.
Large pieces, so that works quickly !

4 opmerkingen:

Erna zei

Hoi Wendy, je hoeft hem niet door tegeven hoor, je hebt groot gelijk alle blogs zijn prachtig en iedereen doet zijn best. Erg lief je troetelbeertje.
Dikke kus
Erna

Angela zei

Wonderful start on the care bear :) Congrats on the award!

Wendy zei

Proficiat met je award! Je hebt hem ook verdiend.

Leuke nieuwe start aan je troetelbeertje. Ik keek er vroeger altijd naar op tv, vond dit wel leuk.

Anoniem zei

Hee Miepie, je linkie werkt niet !!
Ik heb een nieuw logje op m'n vut blog, en het oude staat er nog op !!

????????????????????????????????