Stitch Friends

zondag 2 mei 2010

nieuwe layout / new layout

natuurlijk hadden jullie het allang gemerkt, ik ken een beetje aan het proberen gegaan met de layout van mijn blog.
niet dat ze dan ergens schrijven ; als je dit wil, dan moet je dat doen.
nee, dat mag je allemaal zelf uitvogelen !
maar ik geloof dat het nu wel aardig gelukt is, dacht ik zo.
wat vinden jullie ?
***************************************************
as you probavbly already noticed, I´ve been working on the layout of my blog.
why don´t they just write somwhere ; if you want this, you must do that.
but no, you have to find all of that out for yourself !
but I think I´ve maniged to get it right.
what do you think ?

.



ik heb nog niet veel vorderingen om te laten zien, maar wel nog deze F die ik gemaakt met voor mijn neefje Finn.
met uiteraard een Troetelbeertje !
ik vind hem zo schattig !
*****************************************
I don´t have much updates to show, but I can show you this F that I made for my nephew Finn.
ofcourse with a Care Baer !
I think it´s so cute !

en hier het ingelijste resultaat.
kleine werkjes lijst ik zelf in, dat is goed te doen, en een heel stuk goedkoper dan het bij de lijstenmaker laten doen.
*******************************
amd here the framed result.
little projects I frame myself, it´s easy to do, and a lot cheaper them having them framed at the framers.

6 opmerkingen:

Unknown zei

De layout is uitstekend gelukt al mag ik het zeggen, ik vind het echt iets hebben.

En de F is erg leuk geworden zo.

Miriam zei

Wat een leuke F heb je gemaakt! De nieuwe layout is ook erg mooi (maar voor de lente vind ik hem persoonlijk wel wat donker).

Groetjes
Miriam

Annette zei

je layout is mooi geworden, ik ben weg van je hortensia foto..
Wat ee lief troetelbeertje....

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Je blog lay out is mooi geworden meis , heel leuke hortensia foto ! je F met troetelbeertje is heel erg lief en het zit prachtig in de lijst !
Liefs Ingrid

Erna zei

Leuke layout, en je troetelbeertje is fantastisch
Liefs
Erna

Chiloe zei

I love the cute bear frame ;-)