Stitch Friends

dinsdag 15 december 2009

kerstdeco / Christmas deco

Ik ben een beetje bezig met de kerstdecoraties, nou ja, een poging tot dan.
Soms heb je ineens een idee, en dan blijkt het nog leuk te zijn ook nog !
Van Sinterklaas kreeg ik een setje glazen kerstbalen met lampjes erin, ze werken op batterijen.
En in plaats van in een glazen cilinder vaas, heb ik ze in dit windlicht gedaan.
Klaar !
************************************************************
I'm doing some Christmas decorations, at least, I'm trying to.
Sometimes you just have an idea, which tyrns out to be a good one !
Sinterklaas gave me a set of glass balls with lights in them, they are battery-operated.
In stead of putting them in a glass cilinder vase, I put them in this stormglass.
Done !

















Een stervorming mandje met glaasjes en kaarsjes, ze zien er in het echt leuker uit dan op de foto.
***********************************************************
A star-shaped basket with some glases and candles, the look better in real then on the photo.




En als kers op de taart kreeg ik vandaag nog 2 munten, 1 uit Slowakije en 1 uit Finland.
Tristan vond die met de kersbellen zo leuk.................
Ach, we blijven in stijl he !
***************************************************
And to top it of I recived 2 coins today, 1 from Slowakia, and 1 from Finland.
Tristan liked the on with the christmass bells............................
Well, at least it's in Christmas style !

En ik heb nog een beetje aan Gracious Era gewerkt.
Je ziet er niet veel van, want het waren voornamelijk wat vergeten steekjes.
Maar ik heb wel de gezichten gedaan, de dame en heer met de paraplu hebben ook een nieuw gezicht gekregen.
Nog even en ik ben op de helft !
*********************************************************************
And I've worked a little bit on Gracious Era .
Not much to be seen, becourse it were mostly some "forgotten" stitches.
But I did do the faces, and the lady and genleman with umbrella have gotten new faces as well.
Just a bit more, and then I'll ben halfway done !

5 opmerkingen:

lilavlinder zei

Heee zus nou ik vind die ster met glazen erg leuk zeg!
Je moet maar net op het idee komen
Maar ja ik heb dan ook een zwak voor steren.

Groetjes Sandra

Annette zei

hele leuke kerst deco.
Ik heb hier en dara ook wat staan, maar kan niet te veel neer zetten de kleine komt overal bij en sloopt het allemaal, en dat is natuurlijk zonde....

Rowyn zei

Gracious Era is beautiful. I have had this in my stash for ages, but have never got around to working on it (even though I love it).

What colour fabric are you stitching it on, is it white or a light blue? One thing that stopped me starting it years ago was that I did not want to stitch on Aida, and had trouble finding a similar colour fabric to what was supplied in evenweave.

Love your Christmas decorations.

Cindy zei

ik vind dat windlicht echt super geslaagd!

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Windlcht is helemaal te gek , heel mooi ! Gracious era is al een flink stuk opgeschoten , ben altijd al wild geweest van deze dimensions !