Stitch Friends

woensdag 26 november 2008

award

ik heb een award gekregen !!
deze award heb ik gekregen van Wendy uit Belgie, van http://wendyshobbies.blogspot.com/ .
hardstikke bedankt Wendy !!

eigenlijk moet ik deze award doorgeven aan 8 andere bloggers, maar daar hou ik eerlijk gezegd niet zo van.
eigenlijk vind ik alle blogs die ik bekijk even leuk, en ik vind geregeld weer nieuwe leuke blogs, hoe kan ik dan ooit kiezen ?
laat mij maar lekker rondneuzen, lekker lezen, en natuurlijk reageren !
leuk allemaal die reacties, met tips en idee-en, erg inspirerend !

nog even een tip voor de mensen die willen reageren maar geen Google account hebben ;
je kunt ook reageren, en dan het vakje "anoniem "aanklikken.
zet wel even je naam in het berichtje wat je achterlaat, anders ben je helemaal anoniem !

Geen opmerkingen: