Stitch Friends

donderdag 23 oktober 2008

zeemeermin

zaterdag ben ik begonnen aan de zeemeermin van Nora Corbett.
en ik kan vertellen, de verhalen kloppen, ik ben meteen verliefd !
de kleuren zijn erg mooi in combinatie met het stof, en het patroon bestaat uit veel grote stukken.
dus het borduren schiet erg op.
ik ben nog lang niet klaar, maar ik weet wel al dat ik zeker nog meer zeemeerminnen ga maken !


dit is het resultaat van 2 dagen, ( wel in het weekend ) en het lijkt meteen heel wat !

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dit stof is dus gewolkt ??
Jammer, dat zie je op de foto natuurlijk weer niet !!!!

Schiet snel op zo!

Groetjessssssss

Janine zei

ohhh meid wat een fijn borduurwerk, ben ik blij dat ik met iets groters begonnen ben, veel succes, ben erg benieuwd naar het eindresultaat, doegggg

Wendy zei

het lijkt friemeliger dan het is hoor, het is wat "grover" stof dan wat ik normaal heb.
ik zal morgen nog een foto plaatsen !