Stitch Friends

zondag 26 oktober 2008

nummers omzetten DMC - Anchor - Madeira

soms heb je een mooi patroon, en dan is dat uitgevoerd in Anchor.................terwijl je dozen vol DMC hebt.................
lastig, maar het hoeft geen groot probleem te zijn !
op het internet kom je heel handige dingen tegen, zoals deze omzet tabellen, waamee je DMC naar Anchor kunt omzetten, of ( zoals in mijn geval ) omgekeerd.
ik heb zelf het patroon van de dolfijnen - merklap, die in Anchor was uitgevoerd, omgezet in DMC, en ik moet zeggen dat ik erg tevrden ben met het resultaat.
meestal vind ik de kleuren dan tegenvallen, maar dat is nu dus niet het geval.









klik even op de plaatjes zodat ze groter worden, dat leest wat makkelijker !

3 opmerkingen:

r zei

Hoi Wendy,

Bedankt voor je reactie op mijn blog.
Inderdaad mijn lijst wat-nog-te-doen wordt steeds langer, er zijn zoveel leuke borduurpatronen te vinden! :-)
Handig deze converteerlijsten van Anchor en Dmc!
Ik heb zelf ook nog wat Anchor liggen, ook bezig met om te nummeren naar dcm, altijd nog bruikbaar!

Groetjes Susan

Anoniem zei

Heb borduurgaren gekregen van Callemieke. Lief he!!!

groetjes

Anoniem zei

niet alle plaatjes vergroten. spijtig