Stitch Friends

zondag 30 december 2012

eindejaars projecten - final 2012 finishes

heel erg bedankt alleemaal voor jullie liever reacties, wat fijn dat jullie me nog niet vergeten zijn !
thank you so much everyone for all your sweet responses, it´s so nice to see you haven´t forgotten me !


en dan is het jaar alweer bijna voorbij.......... maar ik heb toch nog een paar projectjes geborduurd, en afgemaakt voor het einde van het jaar ! de eerste is eigenlijk een verrassing, dus kunnen jullie een geheim bewaren ? dit is een kadotje voor mijn oma, die op 31 dec jarig is. dus ssssssssssssst allemaal mondjes dicht, niks verklappen he !
***********************************************
and then the year is almost done........... but I´ve been stitching on a few projects, and even finished them before the year was over ! the first is meant to be a surprice, so can you keep a secret ? it´s a gift for my grandmother, who´s birthday is on the 31th of december. so hush everyone, don´t tell her !





























dit is het dan geworden, een chicadee ornamentje. ik vind hem zelf heel leuk, en ik heb meteen een idee voor een ander patroontje dat al een hele tijd ligt te wachten ! ************************************* and this is the finished version, a chicadee ornament. I really like it myself, and it gave me an idea about another chart that´s been waiting to be stitched for a long time !















en dan wilde ik ook nog een ornamentje maken voor Tristan zijn boom. ik heb er de vorige jaren al 2 voor hem gemaakt , met zijn naam en het jaar erop, dus dat is eigenlijk wel een traditie die ik wilde voortzetten. meneer had al meteen idee-en, hij wilde op elke hoek een belletje, en kraaltjes, en, en... ik heb het zelf maar een beetje aangepast, en dit is het dus geworden ! een beetje groter dan de vorige keren, maar hij heeft dit jaar dan ook een groter boom, dus dat past wel. *************************************** and I also wanted to stitch Tristan a little ornament for in his tree. the past few years I´ve stitched him 2, with his naam and the year on it, so this was a tradition I wanted to keep. he himself of course was full of ideas, he wanted lots of beads, and bells in every corner, and, and........ so I adepted the final version a bit, and this is how it turned out ! it´s a bit bigger then the previous ones, but he has a bigger tree this year, so it will fit.








 




















Blogger doet hele rare dingen met mijn foto´s ,  zou hij ze niet mooi vinden ? of heb ik er teveel geplaatst ?
of zou het toch aan mijn computer liggen ?
t zal wel een mannetjes computer zijn, die doen wel vaker niet wat je wil............

hoedanook, ik wil graag iedereen een heel fijn uiteinde, en een heel fijn, gezond en borduurrijk 2013 wensen !

**********************************
Blogger is doing really weird things to my photo´s,does he perhaps not like them ? or have I just put on to many ?
or is it my computer that´s the problem ?
it must be a male computer, they often don´t do the things you want them to do.........

anyway, I´d like to wish everyone a very nice new years eve, and a wonderfull, healthy and stitchfull 2013 !




12 opmerkingen:

Annette zei

Het kado voor je oma is super wat leuk.. ja wat moet je op en duur iemand op die leeftijd geven.
Ik vind dit wel heel geweldig!!
Zal ze vast en zeker heel blij mee zijn.

Wat een leuke traditie heb je met je zoon!!
Super.. en ook weer zo mooi afgewerkt!!

Unknown zei

Wat een geweldige werkjes, en ja blogger doet niet altijd wat je wil, daarom gebruik ik ook Windows live writer ;)Kan je alles zetten zoals jij het wil ;) (ook dus voor blogger)

en morgen een hele fijne nieuwjaarwisseling!

Fünfzigerjahremädel zei

Liebe Weny,ich bewundere deine schönen Ornamente und wünsche dir nun ein ganz gutes und gesundes Jahr 2013! Viel Spaß bei neuen Projekten!
♥liche Grüße,Ulla

Anoniem zei

Leuk geworden...allebei trouwens!!

Wanneer gooi jij die code eraf? is zo lastig!


Carol zei

Such a sweet little bird--your grandmother will love it, Wendy!!

Michelle zei

Wat een leuke ornamentjes, vooral die met dat vogeltje, erg schattig!
Ik wens jouw een geweldig 2013, met veel liefde en geluk.

Liefs michelle

Michelle zei

Very cute ornament finishes! Wishing you a very Happy New Year!

Amarins zei

Wat ziet het er allemaal super uit, prachtig gemaakt. En och, blogger doet wel vaker raar hahahah. Een fijne avond en een heel goed en creatief 2013 toegewenst. Groetjes, Amarins

Erna zei

Lieve Wendy, ik wilde jou en Tristan een geweldig 2013 toewensen, met veel liefde geluk en gezondheid.
Ontzettend bedankt voor de hele lieve woorden die je schreef naar aanleiding van mijn postje...
Je ornamentjes zijn superleuk geworden, eigenlijk best leuk er een traditie van te maken...
Liefs
Erna

Mylene zei

Cute ornaments!!

Happy New Year & best wishes for 2013!

Pauline zei

Dat vogeltje is schattigggg!!!

Dani - tkdchick zei

Those gifts and ornaments are all so adorable! Congratulations! Happy New Year!